Confidentielles
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Confidentielles forum, pour les femmes qui aiment les femmes

Le Deal du moment : -35%
Philips Hue Kit de démarrage : 3 Ampoules Hue ...
Voir le deal
64.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Heather Peace (Lip Service)

3 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1Heather Peace (Lip Service) Empty Heather Peace (Lip Service) Mar 7 Mai - 23:36

baboo

baboo
Admin
Admin

pour les fan de Heather Peace

[quote]Heather Peace gets her make-out on in this week's "Waterloo Road"


Posted by
Jill Guccini on May 7, 2013

Having a rough week? Feeling a little down in the dumps? Well, in case you’re having one of those “man, I wish I could see some hot women make out on TV right now” moments, here’s something to perk up your day.

Since the sad demise of Lip Service, in which she played Sam Murray, Heather Peace has been keeping busy playing Nikki Boston on the BBC’s Waterloo Road, a popular drama that’s been on the air in the UK since 2006. It deals with the teachers and students at a troubled secondary school that’s just recently relocated to Scotland. This new school is run by Michael and Lorraine, and keep an eye out for Lorraine (played by Daniela Denby-Ashe), because she is the foxiest headmistress you ever did see.
Heather Peace (Lip Service) Waterl13
Here’s the set up: The last portion of Series 8 kicked off last week, with Lorraine making a surprise announcement that Nikki Boston will be the new “deputy head,” basically meaning she’s the third-most powerful person in the building after Michael and Lorraine. (Correct me on any of this, Brit folk!) It seems that Lorraine also made this decision without Michael’s approval, which causes a bit of a stir, but why wouldn’t you pick Heather Peace to be your right hand woman?

Heather Peace (Lip Service) Waterloo2

Lorraine has also been informed that the school is under a substantial amount of financial stress that may lead to closure, and she has a difficult time communicating with Michael about it all. She confesses to Nikki, “Sometimes I get the feeling he still sees me as a difficult kid who needs guidance.” But don’t worry, Lorraine, Nikki is there to comfort you! She replies, “Well, I don’t see you like that.” Oh, really? Tell me more. Sitting on the edge of Lorraine’s desk, she adds, “And — anything I can do to help, I’m here.” Anything, huh? She then scurries off bashfully.

Later, after an intense situation with a student, Lorraine is having one of those This School Means Something! moments. She also notes that the way Nikki helped handle the situation should quiet any concerns people might have had about her new promotion. To which Nikki stutters out, “It wasn’t just the staff I wanted to prove myself to.” Oh, really? Lorraine then struts over to her, saying she has amazing plans for this school, and they’re the ones who are going to make it happen. Yeah they are! And then they MAKE OUT LIKE WHOA!

Heather Peace (Lip Service) Waterl12
Heather Peace (Lip Service) Waterl10
Heather Peace (Lip Service) Waterl11

I have to admit that I wasn’t the hugest Sam Murrary fan on Lip Service. I also previously haven’t watched Waterloo Road.
But two hot ladies wooing each other while also looking out for the
welfare of troubled teens? Oh man, that kicks me right in my lesbian
parts! This one scene alone has me wanting more.

Viewers in the UK can watch the whole episode on the BBC website; the rest of us can sneak a peek of the kiss scene here. The next episode airs on Thursday, May 9.

kohane

kohane
Animatrice A.O.C.
Animatrice A.O.C.

bizarre, je me pensais sur un forum français...:what:
parce que moi pas comprendre les mot sur le post... plop

baboo

baboo
Admin
Admin

les images ne sont pas assez eloquantes ? lol

flemm et je comprends pas tout non plus, dans l'ensemble

depuis la triste fin de Lip Service, Heather Peace a été assez occupée à jouer Nikki Boston dans la série Waterloo Road, drama populaire anglais depuis 2006. ça parle des problème de collègess entre etudiants et profs, à voir, Lorraine (joué par Daniela Denby-Ashe), la plus canon des proviseurs (je crois).

Fin de saison, Lorraine annonce que Nikki sera la prochaine "deputy head" (3ème personnes la plus importante dans la diretion) qui semble avoir de grand projets pour l'ecole.

Lorraine lui dit que l'école a des problèmes financier et problème de communication avec Mickeal. “Parfois j'ai l'impression qu'il me voit me voit comme une sale gosse qui a besoin d'êre guidée” Niki la rassure “et bien moi, je te ne voit pas comme ça...” Assise sur le bureau de Loraine elle ajoute “Et... quoi que je puisse faire pour aider, je suis là.”
Après un grand moments d'émotion avec un eleve, elle relève l'importance de l' Ecole. Elle réalise que la façon dont nikki a gérer le problème devrait faire taire les mauvaises langues sur sa promotion. Elle a de grands projet pour l'ecole, et qu'elles seront celles qui permettront de les réaliser.



Dernière édition par baboo le Sam 18 Mai - 12:24, édité 2 fois

4Heather Peace (Lip Service) Empty Re: Heather Peace (Lip Service) Sam 11 Mai - 20:37

Almeria

Almeria

baboo a écrit:les images ne sont pas assez eloquantes ? lol

flemm et je comprends pas tout non plus, dans l'ensemble

depuis la triste fin de Lip Service, Heather Peace a été assez occupée à jouer Nikki Boston dans la série Waterloo Road, drama populaire anglais depuis 2006. ça parle des problème de collègess entre etudiants et profs, à voir, Lorraine (joué par Daniela Denby-Ashe), la plus canon des proviseurs (je crois).

Fin de saison, Lorraine annonce que Nikki sera la prochaine "deputy head" (3ème personnes la plus importante dans la diretion) qui semble avoir de grand projets pour l'ecole.

Lorraine lui dit que l'école a des problèmes financier et problème de communication avec Mickeal. “Parfois j'ai li'mpression qu'il me voit me voit comme une sale gosse qui a besoin d'êre guidée” Niki la rassure “et bien moi, je te ne voit pas comme ça...” Assise sur le bureau de Loraine elle ajoute “Et... quoi que je puisse faire pour aider, je suis là.”
Après un grand moments d'émotion avec un eleve, elle releve l'importance de l' Ecole. Elle réalise que la façon dot nikki a gerer le problème devrait faire taire les mauvaises langues sur sa promotion. Elle a de grands projet pour l'ecole, et qu'elles seront qu'elles qui permettront de les réaliser.

Molière ou Shakespeare il faut choisir ...

Heather Peace (Lip Service) Tumblr_m40qfwQJGw1rpg9v8o1_500

ou tu tapes encore des pavés avec ton tel ? ^^

5Heather Peace (Lip Service) Empty Re: Heather Peace (Lip Service) Sam 18 Mai - 11:17

baboo

baboo
Admin
Admin

non, je me suis juste fait chier à traduire un texte pour celles qui le souhaiteraient... (j'ai corrigé la dernière phrase, si c'est de ça dont tu parles)

visiblement me suis bien donné du mal pour rien.

6Heather Peace (Lip Service) Empty Re: Heather Peace (Lip Service) Sam 18 Mai - 11:57

kohane

kohane
Animatrice A.O.C.
Animatrice A.O.C.

baboo a écrit:non, je me suis juste fait chier à traduire un texte pour celles qui le souhaiteraient... (j'ai corrigé la dernière phrase, si c'est de ça dont tu parles)

visiblement me suis bien donné du mal pour rien.

non c'est bien d'avoir traduit. /SMACK/

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Sujets similaires

-

» Lip service
» Lip Service
» La Mamie de service

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum